4/19/2014

Vainhostperhejuttuja

Moikka! Eilen sain aikaiseksi kysyä hostmumiltani lupaa kertoa perheestä täällä blogin puolella. Vastaus oli myöntävä, jes! Mulle oli todella tärkeetä että kysyin heiltä ensiksi asiasta. Toivottavasti kaikki muutkin ovat kysyneet lupaa ennenkun menee kirjottaa nettiin mitään hostperheistään... Amerikassa tälläset jutut ei oo niin yksinkertaisia ja muutenkin se kuuluu asialliseen käytökseen. Sitten eteenpäin...

 Mun hostperheeseen (meinaan automaattisesti kirjottaa perheeseen..) kuuluu mum, dad, nuorempi pikkusisko 5v, pikkusisko 11v, (täyttävät 6 ja 12) pikkuveli 16v ja isoveli 18v. Ekaks. Mun mielestä on niiiin hauskaa kun mulla on pikkusisaruksia, koska täällä Suomessa mulla on isosisko. Hostisoveljeä en tule näkemään samalla tavalla, sillä hän suuntaa collegeen. Hostmum kertoi, että hän tulee kuitenkin käymään ja tietty on lomilla kotona. Eli isovelikin on!! Perheessä on myös kissa joka on nimeltään Cracker Jack! Koko perhe on kuulemma ''soccer Family'' mikä kelpaa mulle jonka elämässä futis on ollu lähemmäs 10vuotta! Tässä familyssa harrastetaan ties minkälaisia lajeja ja aktiviteetteja. Funfunfun. Perheen naiset kuulemma ovat shopaholic matskua joten me varmasti viihdytään yhdessä...

 Mun perheellä on aikaisempaa kokemusta vaihtareista, joten mulle se teki ainakin turvallisen fiiliksen. Ei kukaan perhe saisi uusia vaihtareita, jos he sieltä olis lähteny kesken kaiken tai huonoilla muistoilla. Oon chattaillu mumin kaa, vanhemman pikkusiskon, isoveljen kanssa pari kertaa sekä heidän entisen vaihtarin. On ihan mahtavaa, voida puhua jollekkin, joka on ollut samassa perheessä mihin meen viettää vaihtovuoteni. Eli siis voin kysyy mitä tahansa mikä mietityttää! Heti alussa kaikki tuntu jotenkin tosi luontevalta. Perheestä oikeesti ihan huokuu se, että he välittävät vaihtareistaan. On kiva tuntea, että sua ootetaan ja susta välitetään jo nyt. Tuntuu et ollaan läheisiä, vaikka ollaan vaan chattailtu. Tarkotus ois skypetellä, mutta ei olla saatu vaa vielä aikaseks (!)
     Saan oman huoneen mikä on tosi kiva. Mä jossain vaiheessa pelkäsin etten sitä sais - onneks useimmat vaihtarit saa. Sitä ei voi vaan ''luvata''. Talo on tosi ihana, he ovat selvästi siitä todella ylpeitä ja se on tärkeetä! Aika monta huonetta, empä ees enää muista. Ainaki kellarissa on sellanen ''play room'' ja ex-vaihtari sanoi, että joka paikassa on telkkareita, haha. Pikkusiskot vaikuttavat kyllä mahdottoman söpöiltä. Kertoivat kirjeissäänkin siitä, etteivät malta oottaa saavansa isosiskoa. isosiskona, wohoo!

   Kaveripyyntöjä on tullu myös paljon facebookissa! Oon saanu oikeesti varmaan viideltä tytöltä jotka on mun tulevassa koulussa. Myös instagram seuraajia joista ei oo mitään tietoa keitä ovat.. Hostperhe tuntee tosi monen seuraavan vuoden seniorin. Tätä tarkotin sillä että on kiva kun on pienet piirit, mun hostperhe tuntee nää kaikki kyseiset tytöt. Yks on isoveljen girlfriend, toinen isoveljen parhaan kaverin girlfriend... Jännää. Mun hostmama sanoki et hänellä on pari tyttöä siellä, jotka on ''so excited to meet you!'' Kivaa, että on sit joitain ihmisiä joille voi mennä varmasti heti juttelee. Koulussani on muistaakseni joku 500-600 oppilasta kahdesta pikkukaupungista. Vaikuttaa mukavalta, ei mikään liian pieni muttei liian isokaan.
     Välillä meillä on hostmumin kaa sellasiii deeppei keskusteluita ja kirjotetaan jotain romaaneita toisillemme. Se on just hyvä, mun enkku kehittyy tässäkin hurrrrjasti. Sit aina hän sanoo että ''You are part of our family already'' ja ''Remember your family is always welcome here.'' Siis arvatkaa oonko ilonen? Wat evör jos en päässyt jonnekki lämpimään etelävaltioon tai Las Vegasiin - mä oon Pennsylvaniassa koska näin oli tarkoituskin. Mua jännittää ihan hirveesti eka skypettely, että minkälaisen kuvan sitä antaa itestään... Se eka puhelu on varmaan vaan aika hektinen niin eipä kantsii suurempii paineita ottaa!

 Lähistölleni on kuulemma tulossa ainakin pari vaihtaria, jeejee. En tosiaan tiedä, tulevatko samaan kouluun. Se jää nähtäväksi. Olen ensimmäien Finnish exchange student täällä mun kaupungissa, eli pienehkö!! edustus. No pressure, Ella. Kuvat ovat tylsiä, I know... Mutta jotakin edes! En tosiaan tiedä mistä muuten postauksen otsikko tuli, hahaa. Hyvää pääsiäistä kaikille!

Ella


Tällaisen paketin lähetin hostperheelleni. ''Greetings from Finland''

Hostmum laittaa usein kuvia whatsappissa.




  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti