4/06/2014

First blogpost

Moi!
Olen kohta 17-vuotias tyttö Helsingistä, jota odottaa lähtö Amerikkaan elokuussa 2014. Blogissa tuun kirjoittamaan tulevasta vaihtovuodestani ja ajatuksista ennen lähtöä. Olen aina halunnut kokeilla bloggaamista ja nyt siihen on ainakin pätevä syy... Tarkoituksena on kirjoittaa kuulumisia perheelle ja ystäville, mutta on mahtavaa jos muitakin kiinnostaa!

Hain vaihto-oppilaaksi järjestöön nimeltä Into. Hakemuksen lähetin lokakuussa ja haastattelussa olin muistaakseni lokakuun lopussa. Kaikki sujui oikein hyvin! Paperihommat olivat valmiita marraskuun lopussa ja hakupaketti lähetettiin. Voin myöhemmin kertoa järjestöstäni lisää, sillä en itsekään ollut kuullut aikaisemmin siitä mitään.


Sijoitustiedot tulivat vasta helmikuussa. Siis mitäääää, olin aivan häkeltynyt että miten mulle on löytynyt perhe - muutamassa kuukaudessa!? Siitäkin tulen kirjoittamaan myöhemmin, mutta niinkuin varmaan huomasitte, osavaltio missä tulen viettämään vaihtovuottani on Pennsylvania.


Ella


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti